Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

17.8.08

Melunaskan hutang piutang cyber(tag lah tu)

Brilliant Weblog is a prize given to sites and blogs that are smart and brilliant both in their content and their design. The purpose of the prize is to promote as many blogs as possible in the blogsphere.

Here are the rules to follow:

1) Put the logo on your blog.
2) Add a link to the person who awarded you.
3) Nominate at least 7 other blogs.
4) Add links to those blogs on yours.
5) Leave a message for your nominees on their blogs.

Maaf!
Hari ini saya malas mau menterjemah. Kakak yang manis ini telah menghadiahkan saya award ini. Lantas saya pun mau berkata dua patah cuma.

“Lihatlah dunia”

Terima kasih Kak Ja. Hehehe!

Oleh kerana, saya sangat pemurah, maka dengan ini saya akan memberikan award ini kepada tujuh pengomen pertama entri ini. Silalah ambil dan jangan berebut okay. :p

Dan ini pula tag dari adinda SHIMI.



Katanya hidup ini indah.

'ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN' dan anda bakal mengondol anugerah ini.

It should been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on his/her blog.
2. Put the link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put the link to the blog.
5. Leave a massage for your nominees

Juga makcik malas mau buat terjemahan. :p

Ucapan berangan makcik:

“Jika saya ada berjuta ringgit, saya mau beli cinta dan hati-hati manusia. Sekianlah sahaja ucapan ringkas gila saya.”

Terima kasih.

Nota kaki:

Setelah mendapat anugerah, tiba-tiba kreativiti saya mati sebentar. Tapi jangan ditalkinkan lagi. Saya keletihan. Sakit dan mau beradu sebentar.

KOMA.

Kepada yang rajin, sila jawab tag ini. Terbuka kepada semua warga cyber yang rajin, tidak letih dan tidak malas.

Terima kasih ahaks!


Ini dari Encik 13May. Saya belajar jadi pemurah dari dia.

Sebenarnya, sebetulnya saya mengidam anugerah dari Geng Jurnal. Tapi saya sedar diri, apalah sangat blog dan tulisan saya ini.

6 ulasan:

SHIMI berkata...

Terima kasih akan yang sporting. Mereka meminta kita menunaikan

13may berkata...

oh! 2nd komen...bolah bolot award ni semua :D

alinaabdullah berkata...

kak. macam pelakon pulak.. lepas dapat award, terus menyepikan diri... haha. jangan lah gitu! saya seru kekreatifan akak supaya menjelma dan mengupdate blog ini!! :)

Water Lily berkata...

Lina,
Tak..tak..tengok ada entri baru tuh hahaha..

May,
Akak tau hang dah ada. Buat apa2 banyak2. :p

Shimi,
T/kasih kerana selalu ke sini :)


ps: Nampak takde orang nak award ni hehehe...

SyAhiRah LaLAla berkata...

pengisian yg menarik,,i wud say that. salam kenal :)

Water Lily berkata...

Shahirah

Thanks and salam kenal juga :)