Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

8.5.11

Rupanya...

10 perkataan

Speed test



Ada kebenarannya tentang aplikasi ini. Inilah kelemahan fizikal akibat kekurangan dan penyakit saraf Cerebral Palsy yang ada pada diri saya. Yang membuatkan saya sering tidak dapat menyempurnakan tugasan di tempat kerja.

Saya redha dalam sedikit kecewa. Namun apa yang terdaya saya lakukan kerana ini bukan pilihan.

Jika kamu sebagai majikan, adakah kamu dapat menerima seadanya pekerja yang sebegini?

Serajin,segigih mana pun saya, saya tetap dianggap pekerja yang menyusahkan majikan dan rakan-rakan sekerja.

6 ulasan:

Aku berkata...

Aku pun tulis tak laju sangat... 23 perkataan seminit jer..

n berkata...

anda seorang yg tabah.keep it up!:)

Water Lily berkata...

n,
Saya juga mahu percaya saya tabah. kadang kepercayaan saya jadi lebur ditelan nists2 manusia

Zam,ok la tuh..23 berbanding dengan akak yg 10 nih.

tasekM berkata...

jap nak try jap.



.

tasekM berkata...

dah try dah.

kahkahkah...
28 je kak.
heh.



.

Water Lily berkata...

28 ok la tu Tas, aku kadang taip ennti sepetang baru siap haha!