Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

23.7.08

Dot..dot..dot

I really want kimono, obi and hair accessories!!!
Tolonglah aku cukup teruja dengannya.

Nota kaki:
Aku sedang belajar menulis entri tidak cukup umur.
Dan aku rasa petang ini, seolah aku bukan aku

16 ulasan:

xiiinam751, musafir denganMu berkata...

Nak tulis apa ya...
Eh..Hi waterlily,apa khabar?
Aku : (Awat hang?)

Rajuna berkata...

tak apa
obseskan lah diri akak!

kellas!

blackpurple @ jowopinter berkata...

Pendek tetapi berjiwa :)

Semoga seorang wanita tabah yang saya kenal sebagai Waterlily mendapat semangatnya semula. :)

eTomyam berkata...

Melankolik, sungguh melankolik....another Samad Said In Progress.....

A t i Q a h berkata...

Er..Kak Lily bukan Kak Lily?
Hmm..panggil Kak Krisantimum boleh?
=D

Al-BIMA SAKTI berkata...

usah hilangkan 'perasan' diri
yg kurang pasti...

waterlily berkata...

Al Bima,
Saya tidak dapat 'tangkap' maksud anda.

Tiqah,
Bunga itu lagi cantik dari water lily :)

etomyam,
Saya sedang berekperimen dengan kata-kata indah. Cuma blogger kecil. Satu apa pun idak pernah dicetak di media arus perdana.
Jauh sangat saya dengan Pak Samad.

Purp,
Ada yang kak WL ingin sampaikan. Cuma kali ini caranya agak berbeza. Kepelbagaiaan itukan lebih indah.:)

Juna,
Akak jarang obses dengan apa-apa. Hari ini aku masak lain, esok aku cuba resepi lain.

Bosan juga jadi manusia obses:)


Cik Lah,
Saya pun tak tau. Terpulanglah mahu tafsir apa :p

T/kasih

chinta berkata...

sy juga obses dgn kimono..

btw, sy linkkan blog kak lily yekk

Aishah Jamal berkata...

Saya dengar cerita Harga Kimono agak mahal berbanding baju ala barat.
Teringat cerita Oshin dan cara mereka berjalan dengan kasut terompah kayu.

Si Kachak Yang Masih Teruna berkata...

Sy lak mau katana, sai, dan shuriken.

mau merampok!

ha ha.

IBU KUMBANG berkata...

Saya tak dapat bygkan kalau pakai kimono.. harus 5 minit dah cabut

kuchalana berkata...

kekeke.. teringat nobita..

tasikmerah berkata...

kak, kau PMS kah?

hu hu.

waterlily berkata...

Dik Tasik,
Huhuhu..bukan. Aku...entahlah hahaha!

Kuchalana,
Saya suka Doraemon yang kiut :)

Ibu Kumbang,
Hahaha..macam pakai sari kan? Kimono lebih kemas.

Adik kachak,
Mau jadi shogun yay!

Aishah,
Yang murah juga ada. Kimono musim panas kut tak salah. Yang mahal tu, dipakai untuk upacara tertentu aja dan lebih tebal.

Chinta,
Yay! Kita serupa. Agak2 kimono match ke ngan tudung hahaha!

T/kasih.

ps: Amende yg kamu tulis tu,nanti akak gugel. Maklumat dihujung jari ahaks!

pHu YinG berkata...

Kimono mahal, okeyyyy!! ;-p

waterlily berkata...

Ying,
Kerana mahal, tak sesiapa pun sudi hadiahkan kak Lily sebagai cenderahati :p