Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

8.1.12

Catatan Hari ke 8

Masuk hari 8 
Sudah-sudahlah dalam catatan mood terluka. 
Aku cerita benda lain pulak.

Suatu hari adik warden merangkap jiran tingkat atas kediaman aku ternampak aku sedang menulis komen di blog Remy.  Dia kata di FB borak dengan Remy, di blog borak dengan Remy jugak.

"Siapa Remy ni ? Kak kenal ke ? "Tanya adik warden. Serius.

Sambil ketawa terkekeh-kekeh, aku kata kenalan maya saja.

"Oh! Kekasih gelap ya..cakap dengan abang hihihi.."

Aku ketawa sampai tak keluar suara.

Remy, siapa kau?

Lagu ini untuk kekasih-kekasih gelapku :p



4 ulasan:

So'od berkata...

Gelap. Memang gelap. Hahaha.

tasekM berkata...

kah kah.

nk tergelak baca komen sood.

remy...
walau ko gelap, kakak2 ko tetap sayang kat ko...

:D


.

Remy berkata...

Kahkahkah.

*bergenang air mata

Water Lily berkata...

Kak suka gelap-gelap ni So'od. Kekasih terang akak pun tak berapa nak terang ha ha..tengok sekarang akak bela sebakul warga Afrika hihihi..


Tas,
Ye..ye..kita tetap sayang dia kan.kan..kan.

Remy,
hihihi..aku gelak je la..