Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

22.10.08

Alangkah





.......
Alangkah bagus jika seperti kamu
Makan-makan
Tidur
Tidur-tidur
dan makan lagi
Kerna kamu comel aku glemerkan kamu
Alangkah indah
berada di puncak.
Penat melayan kamu
Aku suka
Hanya kamu yang aku punya
Serius!
Aku penat :)
......

23 ulasan:

ADEX KAWANBOXX berkata...

COMELLLLLLNYERRRRR...saya paling suka KUCING....hidup ceria dengan mereka....makan tidor tapi buat kita ceria...cuma kalau berak merata boleh kiamat DUNIA..hahahahaha

-PKP-

Kema berkata...

dulu akak saya ada bela kucing besau cam anak harimau. takoot!

Po berkata...

Suka kucing

cuma tak suka bela.

alangkah.

blackpurple @ jowopinter berkata...

Saya suka kucing, tapi saya tak suka bulunya.

bungaditepijalan berkata...

cutenye.
saya ske kucing.
berckp ngn kucing.
pape je lah psl kucing.
:D

Cakap Kosong berkata...

sebab dapat tuan yg baik, bertuah lah idup.

DUNIA KUCING KAMI berkata...

Dear WL:
Inikah COCO - wah hensemnya dia. Lebih kurang muka Debab anak kucing akak. Debab tu jantan, kalau tidak bolehlah kita berbesan ;-) Happy kan main-main dengan kucing?

tasikmerah berkata...

hensem sungguh haih~






jom besan~ he he.....

jOnOs berkata...

Makan-makan
Tidur
Tidur-tidur
Dan makan lagi...

Dia tak berak ke?

Sama sepeti kita, dia punyai tahi.

Dan.

Seperti pendirian aku...

"Kadangkala tahi mengajar kita mendisiplinkan diri & mengingatkan kita kepada kebersihan."

Eheh...

norsaritanaini berkata...

kak lily suka kucing yer..sy pun suka kucing, tp kucing yang aktif..suka lompat sana sini...suka men kejar2...

kad0k. berkata...

comel kak..sherry dah beranak..4 ekor..nnti saya upload gambo anak2 dia ehh..:)

penat2 kena rest..:p

Rajuna berkata...

mulut kucing bising
aku ingat nak cipta penapis mulut kucing.kedap udara.

violet berkata...

comeynyer kucing kak Mar...sy suke!!! :D

sy br 2 ari bela sekor anak kucing. amik kt pasar mlm. namanya Comey. :D

Oda-オダ berkata...

dah lama tak memberi komen dalam blog akak...coco sangat comel la kak..bestnya kalau saya pun ada kucing macam coco (^_^)

p/s: saya pun jelous dengan coco...makan tidur..makan tidur lagi..

arsaili berkata...

salam...cutenya kucing..

BuRuuj berkata...

tidur kucing...main kucing....makan kucing.....

hah?????

alinaabdullah berkata...

saya kenal seseorang ini yang suka amat pada kucing. :)

Amiene Rev berkata...

Mata kucing sungguh mempersonakan.

Erinsza berkata...

salam kenalan dari saya, comeinye kucing awak.

Water Lily berkata...

Erin,
Ye..ye..comel. Tuannya tidak comel.

Amiene,
Cantik berseri sinar.

Buruuj,
Dia makan,dia tidur hehehe..

Lina,
Kenalkan dia pada kak Lily.

Arsaili,
Asalnya dia cuma kucing kurap,kucing jalanan.

Oda,
Belalah seekor :)

Vee,
Upload la gambarnya.

Water Lily berkata...

Juna,
Kucing aku pun bising juga. Ingat mau gam mulutnya kadang2.

Kadok,
Dah bercuculah kamu dan kekasih kamu ye?:P

Nor,
Uish! suka banget deh!

JOnos,
Kucing gua educated. Dia pergi toilet..tukang 'flush' gua.

Tasik,
Kucing ko dah cerai ke dengan musang pulut tu? hahah!

Kak Sri,
Jomm..boleh..ada ka orang kawinkan kucing?

Elmely,
Badan dia memang bertuah..badan akak yang penat.

Water Lily berkata...

Bunga,
Sayanggg sangat ngan kucing. Macam anak sendiri rasanya.

Purp,
Woo..penat akak menguruskan bulunya yang gugur. Hari2 lantai kena mop.

Po,
Kena betul-betul suka,baru boleh bela dia.:)

Kema,
Kau bela harimau ke dik?:p

Adex,
Woo..sama ler kita. Boleh berbesan juga nih. hahaha!

T/kasih.

jOnOs berkata...

Huh, semoga kucing tu pandai vakum karpet dan buang sesawang juga.

:@