Langkau ke kandungan utama

Alangkah





.......
Alangkah bagus jika seperti kamu
Makan-makan
Tidur
Tidur-tidur
dan makan lagi
Kerna kamu comel aku glemerkan kamu
Alangkah indah
berada di puncak.
Penat melayan kamu
Aku suka
Hanya kamu yang aku punya
Serius!
Aku penat :)
......

Ulasan

ADEX KAWANBOXX berkata…
COMELLLLLLNYERRRRR...saya paling suka KUCING....hidup ceria dengan mereka....makan tidor tapi buat kita ceria...cuma kalau berak merata boleh kiamat DUNIA..hahahahaha

-PKP-
Kema berkata…
dulu akak saya ada bela kucing besau cam anak harimau. takoot!
Po berkata…
Suka kucing

cuma tak suka bela.

alangkah.
Saya suka kucing, tapi saya tak suka bulunya.
bungaditepijalan berkata…
cutenye.
saya ske kucing.
berckp ngn kucing.
pape je lah psl kucing.
:D
Cakap Kosong berkata…
sebab dapat tuan yg baik, bertuah lah idup.
DUNIA KUCING KAMI berkata…
Dear WL:
Inikah COCO - wah hensemnya dia. Lebih kurang muka Debab anak kucing akak. Debab tu jantan, kalau tidak bolehlah kita berbesan ;-) Happy kan main-main dengan kucing?
tasikmerah berkata…
hensem sungguh haih~






jom besan~ he he.....
jOnOs berkata…
Makan-makan
Tidur
Tidur-tidur
Dan makan lagi...

Dia tak berak ke?

Sama sepeti kita, dia punyai tahi.

Dan.

Seperti pendirian aku...

"Kadangkala tahi mengajar kita mendisiplinkan diri & mengingatkan kita kepada kebersihan."

Eheh...
norsaritanaini berkata…
kak lily suka kucing yer..sy pun suka kucing, tp kucing yang aktif..suka lompat sana sini...suka men kejar2...
kad0k. berkata…
comel kak..sherry dah beranak..4 ekor..nnti saya upload gambo anak2 dia ehh..:)

penat2 kena rest..:p
Rajuna berkata…
mulut kucing bising
aku ingat nak cipta penapis mulut kucing.kedap udara.
violet berkata…
comeynyer kucing kak Mar...sy suke!!! :D

sy br 2 ari bela sekor anak kucing. amik kt pasar mlm. namanya Comey. :D
Oda-オダ berkata…
dah lama tak memberi komen dalam blog akak...coco sangat comel la kak..bestnya kalau saya pun ada kucing macam coco (^_^)

p/s: saya pun jelous dengan coco...makan tidur..makan tidur lagi..
arsaili berkata…
salam...cutenya kucing..
BuRuuj berkata…
tidur kucing...main kucing....makan kucing.....

hah?????
alinaabdullah berkata…
saya kenal seseorang ini yang suka amat pada kucing. :)
Amiene Rev berkata…
Mata kucing sungguh mempersonakan.
Erinsza berkata…
salam kenalan dari saya, comeinye kucing awak.
Water Lily berkata…
Erin,
Ye..ye..comel. Tuannya tidak comel.

Amiene,
Cantik berseri sinar.

Buruuj,
Dia makan,dia tidur hehehe..

Lina,
Kenalkan dia pada kak Lily.

Arsaili,
Asalnya dia cuma kucing kurap,kucing jalanan.

Oda,
Belalah seekor :)

Vee,
Upload la gambarnya.
Water Lily berkata…
Juna,
Kucing aku pun bising juga. Ingat mau gam mulutnya kadang2.

Kadok,
Dah bercuculah kamu dan kekasih kamu ye?:P

Nor,
Uish! suka banget deh!

JOnos,
Kucing gua educated. Dia pergi toilet..tukang 'flush' gua.

Tasik,
Kucing ko dah cerai ke dengan musang pulut tu? hahah!

Kak Sri,
Jomm..boleh..ada ka orang kawinkan kucing?

Elmely,
Badan dia memang bertuah..badan akak yang penat.
Water Lily berkata…
Bunga,
Sayanggg sangat ngan kucing. Macam anak sendiri rasanya.

Purp,
Woo..penat akak menguruskan bulunya yang gugur. Hari2 lantai kena mop.

Po,
Kena betul-betul suka,baru boleh bela dia.:)

Kema,
Kau bela harimau ke dik?:p

Adex,
Woo..sama ler kita. Boleh berbesan juga nih. hahaha!

T/kasih.
jOnOs berkata…
Huh, semoga kucing tu pandai vakum karpet dan buang sesawang juga.

:@

Catatan popular daripada blog ini

Hari minggu yang kelabu

Hi awak, saya on laptop konon nak siapkan takwim, jadual balik kampung dan laporan kerosakan untuk dihantar ke PPD esok. Takwim asrama dah masuk setengah bulan masih tidak dapat disiapkan dengan sempurna dan jayanya. Orang dewan makan sudah 2 minggu memasak. tapi jadual menu mingguan masih belum saya print out. Pelajar asrama - sudah balik ke kampung pun saya masih belum siapkan.
Laporan kerosakan yang saya janji dengan Puan Pengetua nak siapkan minggu lepas pun gagal juga disiapkan. Maaf inilah saya - dan puan perlu terima seadanya saya.
Takwim asrama - sebenarnya adalah list tugas warden. Oleh kerana semua rakan sekerja saya yang sihat walafiat membuatnya, maka saya juga kena buktikan yang SAYA BOLEH!
Sekarang puan itu arahkan belajar membuat kewangan asrama - MESTI BOLEH! kata dia. Ya - mestilah saya akan cakap yes mem - walaupun saya masih  terkial-kial dengan kutipan yuran makan dan struggle dengan resit rasmi yuran makan tahun lepas yang belum ditulis.
Ya- airmata ini sudah kering m…

Catatan-catatan kepada (...diri juga...)

Pada akhirnya, saya menjadi begitu yakin. Blog saya sudah tidak lagi dikunjungi. Berdasarkan rating, trafik dan komentar.  
Dan datang jua pada hari dan ketika-ketikanya saya seperti tidak kisah lagi pada perhatian manusia.
Kadang terasa mahu marah, mengomel hatta mencarut sekali pun, kita ada medium baru iaitu Facebook.
Sungguh saya memang pemarah. Tetapi yakin saya tidak pernah mencarut. Marah dalam diam. Pendam. Hilang. Kadang marah skala kecil di Facebook. Kemudian saya padam.  Adakah dosa mengaibkan orang boleh dipadam? Adakah dosa mengecilkan hati orang boleh terpadam ? Dan mereka yang menyakiti saya, enggan hormati saya itu adalah urusan mereka dengan Tuhan.
Apalah daya saya. Meyakinkan manusia-manusia lain, agar telus mengikut peraturan adalah sama sekali tidak wajar.  Kita dibesarkan dan ditarbiahkan dengan corak pemikiran yang berbeza. Lahir kita pula dari genarasi berbeza.
Masing-masing ada ego. 
Jika saya merasa membuang sampah merata tempat itu berdosa amat, barangkali a…