Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

4.3.13

Bermula dengan Basmallah diakhiri dengan selawat ke atas kekasihMu

Via carian Google.com
Tulus dari kerdilnya sang nurani 
jika mahu aku dijemput pulang
undanglah si khilaf ini
penuh penghormatan

Semoga kepulangan
tidak terbeban dosa berlimpahan
Mohon dihijabkan keaiban
berkat keampunan
Rahim dan Rahman
sifatMu

Moga hanyir dosa
takkan terbau sampai ke kuburan
Wangian pahala terus seharum kasturi
mekar sepanjang zaman
sehingga dibangkitkan pada hari perhitungan

Amin!

6 ulasan:

Nizam.Ariff berkata...

Aku jua...

Aminnn.....

Ellie Mariana Abdullah berkata...

Terima kasih. Aku draf entri ni tadi. Malm ni, tiba2 saja sakit dada macam nnak abis nyawa rasnya.

Tolong aminkan doa aku, kawan maya. :)

makissa berkata...

aminnn... sesak nafas baca entry ni. tapi kita hanya manusia biasa juga kan kak.

gadis kaca mata berkata...

Amin..
Untuk mu dan untuk ku jua, kak..

Ellie Mariana Abdullah berkata...

Adik,
Akak kadang sesak nafas,tak sempat teringat Tuhan bila ujian menimpa.

Gadis kaca mata,
Amin jua untuk mu dan untuk kita semua saudara seagama.00

Aya Yus berkata...

Amin... untuk kita semua. :)