Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

16.4.11

Tiba-tiba...





Tiba-tiba gua juga rasa nak nengaku bini angkat Maher Zain. Tasek lu, jangan marah. Kita nak bermadu dengan awak tau!
Pautan
Entri berkaitan di sini dan komen berkaitan di sini

7 ulasan:

Aku berkata...

Gua pun minat nak jadi laki maher zain la...

Water Lily berkata...

Lu jangan nak songsang, Kang Nabi S,A.W. tak mengaku umat.

Takut la, bila dengar cerita kaum Nabi Luth AS.

Tak pun hari2 muka keluar tv mcm Bang Nuar.

Aku berkata...

err... gua nak jadi boy friend jer...

SHIMI berkata...

hahaha,
saya minat nak angkat dia jer

tasekM berkata...

nizam tu terpengaruh ....dalam botol la tu.

ha ha.



.

l.i.f.e berkata...

saya pun!

Water Lily berkata...

Nixan,
Gua tetap nak jjadi bini angkat hahaha!

Shimi,
Tak berat ke? hehe..

Tas,
Aku syak pun gitu, kat bawah ada lagi bakal madu lu haha..

Shila,
Moh le kongsi,kak lily maksudkan lagu2 dia :}