Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

25.1.11

Lelah

Di luar sana hitam pekat. Lampu-lampu di sekeliling kediaman tetap setia menyapa. Namun cahayanya tidak cukup terang buat saya.

Saya dihambat kesunyian yang menjadi-jadi. Hasilnya cuma satu entri blog.

Di kaca tv, wajah si hero 24 kelihatan berbalam-balam.

Ah! lelah memilih perkerjaan yang tidak sealiran dengan jiwa.

Kerana yang benar-benar saya ingini bukan sekadar kerja. Saya mahukan kerjaya.

Ah! Ampun Ya Allah. Saya tamak

4 ulasan:

AZANI berkata...

salam lily
pilihan perlu tepat
tapi payah nak suit 100%
tu yang adapt dan adjust

blackpurple @ jowopinter berkata...

Alangkah bagusnya kalau hidup tak perlu kerja dan berkerjaya.

Water Lily berkata...

Srdra Azani,
Kadang adpt and adjust tak menjadi :)

Purp,
Ya..alangkah! :)

insanmelankolik berkata...

ikhlaskan diri.. moga ALLAH bersamamu..