Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

2.1.11

Dunia Anak Wayang

Saya tidak banyak tahu tentang dunia kamu. Namun apa yang saya perhatikan malam tadi, asing benar dengan dunia kekampungan saya.

Tidak mahu menulis panjang lebar. Nanti orang bilang saya polis moral. Mudah-mudahan, saya tidak tergolong di dalam golongan yang sering menyumpah keaiban dunia seni yang kamu perjuangkan


Saya sekadar mahu memuji.

Memang kamu anak wayang sejati!


Maafkan saya!

p.s. sekadar catatan peribadi selepas menonton secara 'live' program 'Pilih Kasih' di studio RTM Senawang

4 ulasan:

blackpurple @ jowopinter berkata...

'Pilih kasih'?

Program apa itu?

Hahaha!

Aku berkata...

Takpe kak...itu cuma hiburan.. anggap begitu jela...

aliff muhammad berkata...

Kak Lily,

Adik cuba untuk muncul di maskara kalau benar jadinya pada 7 Januari itu.

insanmelankolik berkata...

labih baik sebagai seorang manusia..kita berharap kita tidak terlalu banyak berkata-kata yang kemungkinan menyakitkan hati insan lain.. apatah lagi bercerita mengenai keburukan orang lain..