Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

20.7.10

Malam ini moga kau berada di taman syurga


Teman mayaku,
terima kasih untuk segala coret catatmu,
untuk aku belajar melawan sukar
yang selalu membuat aku kadang rasa tertewas
terima kasih telah membuatku menjadi diri sendiri,
terima kasih telah mengajarkanku banyak hal
tanpa kau sedari
ketabahanmu menjadikan aku iri
Betapa masih banyak situasi
aku selalu kalah dengan emosi

Kau
takkan membaca catatanku lagi
Selamat pulang ke sisiNya kak D
semoga di dunia lagi satu
kau aman
tanpa kesakitan
sedang jalanku
entah bila penamat

Kak D (1967-2010)

Al- Fatihah!

9 ulasan:

Si Kachak Suparjo berkata...

Al-Fatihah.

Tabah, kak!

diksi berkata...

Salam WL,

"al Fatihah - seterusnya kita juga".

Nizam.Ariff berkata...

Kak, walau aku kurang kenali Raden, namun aku tau dia adalah diantara insan2 yang senasib dengannya... doa kebaikkan untuknya...

ckLah berkata...

Terhiba dengan keperrgiannya...meski hanya kenal lewat catatan maya...






Liliy;
Rindu pada Adik Botak.....
Apa khabarnya...?

ckLah berkata...

D sebaya ckLah....

tasekM berkata...

alfatihah...


.

S90 berkata...

ucapan selamat jalan untuknya

a kl citizen berkata...

alfatihah untuk raden

Mohd Azraie Md Yusof berkata...

al-fatihah buat kak D.