Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

20.8.09

Sekadar catatan yang terjah-terjah - Kenapa saya blog






Kata orang bila kita masuk terowong MRI, rasa macam masuk lubang kubur atau dalam keranda.

Entah! Aku belum pernah masuk dalam keranda.

En_Me pesan via komentar entri di bawah, sebelum terjadi sesuatu aku kena jawab tag dari dia dulu.


Nah! Aku sudah jawab secara ringkas. Aku tau kau mesti tidak puas hati, tapi aku tengah senang-senangkan hati menunggu tarikh masuk keranda MRI. Tarikh belum ada, jadi aku masih boleh berpoya-poya dengan kalian hahaha!

Ada yang bagi award, maaf aku tak sempat ambil kawan-kawan! Award lama pun tercampak ke mana setelah blog aku bertukar cat.

Selamat menyambut Ramadhan kawan-kawan! Aku tag Khairy Jamaluddin(Rosmah Mansor pun oleh juga) sebab dia hensem...voolley Me? hahahaha!

17 ulasan:

xiiinam berkata...

Mar....
Saat masuk tu nanti.....jangan pejam mata....


Saksikan pemandangan di kana dan kiri....


ckLah: Dah keluar masuk dua kali...terowong tu...

xiiinam berkata...

alaa....silap eja lah...betulkan ya!

en_me berkata...

salam akak lily yg kental ittewww.. me terharu sungguh one uoolsss.. muger2 kiter akan menten jadik rakan siber yg baik-baik walaopun kita xdpt kongsi apa yg tidak boleh dikongsi ittewww.. ahaks..

thanx teramat kerna sudi menjawab TAG me yg itteww.. salammm

mOEha Aziz berkata...

salam kak,

takde apa kat dalam tu... adik botak akak dah masuk 6 kali... tapi bising sangat keranda tu... hehehe

insya'allah akak akan ok... doa adik botan n anak pakcik budin sentiasa iringi akak

nizamsani berkata...

adik botak akak dah masuk 6 kali??
sesuatu sungguh.

aishah_conteng_je berkata...

kak..
aishah pun pernah,
sedangkan terowong smart pun aishah takut..
inikan pulak mri yang bising dan sejuk mencengkam tu..

tapi tenang aja ya kak...
semoga dimudahkan~

Nizam.Ariff berkata...

Terowong mende lak ni?

Bukan terowong masa ke? masuk sekarang, keluar minggu depan?

tasikmerah berkata...

aku blom pernah masuk lagik. nnti kongsikan pengalaman kamu ye kak. :)

jgn gusar2. hati mau kental tau. :)


.

Kujie berkata...

Kak Jie dah masuk minggu lepas kat Hosp. Sg. Buloh....

mcm mana...tenang2 saja...selawat dan zikit utk hati.

Si Kachak Suparjo berkata...

Hmmm..

Kau berblog ntuk kene cHreT.

Ok x kak? :p

~~~ kay ~~~ berkata...

Salam,
selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak 1430H - mohon maaf jika ade kesalahan.
(^_^)

Tanpa Nama berkata...

Kay,
Selamat menyambbutRamadhan untuk Kay juga. Sama-samalah kita bermaafan dan memohon keampunanNya. :)


Jo,
Ramadhan dah ni, cukuplah menchret tu hahaha!


Kak Jie,
Apa pulak sakitnya kak,lama tak pi blog kak. Moga2 saya okay kak :)

Okay TM, nanti aku suruh puak doktor tu snap gambo sekali. Aku cakap ini, permintaan terakhir hahaha!Atau cakap aku nak blogging :P

Nizam,
Kalau keluar2 dah sampai ke negeri kekal abadi, tak dapat la aku nak kongsi ngan TM pengalaman tuh.

Dik Aishah,
T/kasih dear :) pst..pst..takut juga sebenarnya hahaha!

Nizamsani,
Jangan kau tak tau, dalam kepala dia ada alien dari Venus tuh hahaha!

ps: Maklumat lanjut ttg dia, cuba gugel Noor Muha Aziz.

Adik Botak,
Woo..woo..6 kali,nanti akak telefon boleh kongsi pengalaman sket. Salam sayang untuk anak pak Budin :)


Me,
Moga ketemu di alam nyata mungkin;siapa tahu kan?


Kak Lah,
alhamdulillah dah ok...tumpang gembira kak dah sihat dan tak gantung no plat tuh hahaha!

Selamat berpuasa!


Water Lily

Lan Bingka berkata...

kak..selamat berpuasa!

Amalina berkata...

Salam kak, Selamat Menyambut Ramadhan, semoga sihat2 utk melakukan ibadat puasa. Salam buat abe juge ye.

SHIMI berkata...

Salam Ramadhan Kak Lily.
Hayati ramadhan dengan penuh kesabaran dan ketabahan

aloy_paradoks berkata...

Gua mewakili seluruh ahli PARADOKS mengucapkan selamat ber Ramadhan kepada kalian dan moga Ramadahan kali ini menjanjikan seribu kerahmatan buat kita semua. amin.
-Aloy Paradoks

ubilepih berkata...

Saya suka gambar kulit telur tu..artistic..ha..ha hidup ni kita tak tahu apa cerita mendatangnya sis..ha..ha.tq kerana ingatkan saya yang kicau2 saya tu dah besawang.Insy sehari dua lagi saya hupdate..