Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

27.11.11

Tuah


Bukan semua bertuah seperti saya dan anak-anak

Bukan semua bertuah memiliki anak-anak
Bukan juga semua bertuah masih memiliki ibu

~ Tamtam~

6 ulasan:

Aku berkata...

patutlah 'Tam-Tam'... semua hitam.

bukankah sepatutnya tam-tam-tam.. ada 3 ekor kan?

Water Lily berkata...

Tamtam tu nama maknya, anaknya yang kelabu tu akak namakan Cumi, yang hitam nama Blackie.

Haha..bunyi mat saleh sikit'. Abg ko kata semua macam afrika. :)

sepa berkata...

hahaha... sebakul warga afrika. :)

Water Lily berkata...

Kak rasa macam nak tukar tajuk entri ni la Sepa.

Sebakul warga Afrika.

Rasis tak? haha!

Faaein Talip Roy berkata...

perghh.. kucing hitam..

saya paling tak gemar terjumpa kucing hitam di waktu malam.. [-__-"]

Water Lily berkata...

Faaein,

Ye..ye..mata dia memang menakutkan.

Tapi warga Afrika kak ni sepanjang malam kat dalam rumah ha ha..