Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

7.9.12

Dalam keterbukaan yang kita cipta, teks menjadi kaku. makna menjadi beku.

....atau barangkali sudah tiba waktu kita sama-sama mengucapkan selamat tinggal. 
Tapi kau larang aku. 

" Jangan dulu..."

Sumber foto
Tunggu sehingga hujan benar-benar teduh. 
Tunggu sehingga hablur-hablur salji menjadi cair 
Atau jejarimu benar-benar tidak mampu ketuk papan kekunci lagi.

Tunggu sehingga kau padamkan juzuk-juzuk memori tentang kita.



5 ulasan:

Nizam.Ariff berkata...

ya... 'tunggu dulu..' kataku kepadamu..

Water Lily berkata...

ko macam faham2 je..sebenarnya kak nak tutup blog ni hihihi..

Rasanya, dari entri yang bertajuk "Poppy dalam kenangan" dulu dah ada cita2 nak tutup.

Tapi ntah..sayang la pulak walau dah tak ramai membaca...

sepa berkata...

ya... 'tunggu dulu..' kataku kepadamu.. jugak. :)

Nizam.Ariff berkata...

kalau tak larat, jangan ditutup.

biarkan sahaja...

pada satu hari nanti, ia akan ber entri juga....

Water Lily berkata...

Ya..biarkan saja. :)