Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

21.1.10

Maskara 19


Saya rasa jika saya ada kelapangan saya mahu pakai  pergi maskara.

“Kita pergi ye darling bang!” Kalau jawapannya tidak kau tidurlah dengan kucing kesayangan kita tu.

“Nanti-nantilah. Tengok jadual kerja dulu”

“Okey”


Hek’eleh macam dia pegawai.

Datanglah beramai-ramai ke acara yang hip ini. Untung-untung foto anda akan diphotoshopkan oleh Sinaganaga.

Maklumat lanjut Sindiket Soljah.
Benar. Mereka berkarya untuk bergembira.


Terima kasih cekgoooooooo! Saya sudah pandai meloyar buruk hahaha!



10 ulasan:

achik berkata...

teringin nak pegi.. tapi 'xde hidung'.. ;p

xiiinam berkata...

Wah...
Bangga cikgu melihat 'anak murid dah berjaya...'

Habis semua kau 'potong' ya Mar!!!

He..he...


Psst: Kalau nak lihat isteri dan anak-anak Imau, meh datang rumah ckLah!!!

(Juga komen di luar pagar!)

tasekM berkata...

lama kita tak jumpa kat maskara ye kak...? hmmm...



.

setiakasih berkata...

bijaknyer die... :)

Tanpa Nama berkata...

Achik,
Tak payah guna hidung untuk menonton persembahan kat MASKARA :p

Moh ler pergi.

Kak Lah,
Tengoklah sape 'cekgooo'nya.

Dah tengok. Semalam pergi ke blog Nuha,terang sikit dari blog ibunya hahaha!

TM,
Moh ler..ajak en darling ko.Aku rindu la sama MC.

Setia,
Aha, sekadar nak test ilmu baru. :)


WL

l.i.f.e berkata...

alaa..saya pun nak juga buat ayat yang boleh potong2 ni...kak lily nanti ajar eh.

*tengah pikir mana nak tumpangkan baby ain kalau nak pergi maskara*

xiiinam berkata...

Oooo..ckLah dah faham...
Setelah lama tak muncul,dia datang rumah xiiinam nak tanya benda tu je...





Lepas tu,..dia tak ingin nak tinggal jejak lagi...balik macam sebelumnya!!!!



Nak merajuklah macam ni...sob..sob..

Ku sedar diri ku ini...sob..sob...



Sob..sob...


Usoooob..oooo Usoob!!

Water Lily berkata...

Shila,
Menurut kata cekgooo akak(yg sdg merajuk tu ehee..) buat gini.

Pegi setting
pastu skroll bawah
Tgk kat global settings
ada tulis 'select post editor'
klik aja updated editor.

pastu save.

T.kasih untuk Kak Lah untuk perkongsian ilmu yang baik. :)

Ala,jangan merajuk la yanggggggggggggg!

日月神教-任我行 berkata...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室

香草泡芙Landy berkata...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社