Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

10.7.12

Obsesi terhadap engkau,hujan

Dia pantas memaklumi aku. Hujan bermakna tunggu sekejap sebelum menyambung perjalanan.  Aku pasti lama sudah aku berteduh kawan. Aku sudah terlalu obses dengan rintik-rintik hujan. Terlalu asyik menikmatinya. Aku terlupa jalan pulang.

"Atau sememangnya kau tidak ingin pulang?'

Kami sama-sama tediam. Aku tahu dia masih menanti jawapan yang tulus. Ketulusan itu sangat menyakitkan kawan.

Kredit : http://www.lurvely.com/photo/3817544476/Rainy_Days_and_Mondays/

 

5 ulasan:

sepa berkata...

kak, semalam di sini hujan lagi.

ya benar, hujan seperti trafik light merah, saya rehat terlebih, sehingga hujan bertukar gerimis baru saya turun... hehehe...

Water Lily berkata...

ya betul trafik light merah. Tapi kita bosan menunggu lampu merah.

Tambah2 lagi jalan 2 kat KL. Kejap merah..kejap merah..

Hujan entahlah, agak2 ada jugak yang tak puas hati sebab hujan kut..

puding roti berkata...

hujan. rs rindu pd kenangan.

man berkata...

hujan membawa rahmat..

en_me berkata...

salam ramadhan akak tuu.. uhhuu