Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

3.6.12

Random

WWW

Mereka membida kegadisanku sehingga terlupa masih ada sekoloni semut sedang terbiar kelaparan. Labah-labah pula bertungkus lumus membaiki teratak yang pecah roboh dikerjakan ribut kehidupan.

Hoore-hoore

Mereka mengingati ulangtahun pemergiaanku dengan cara yang langsung tidak mendatangkan kebaikan di dunia yang aku duduki sekarang.

Pilihanraya

Adakah memilih untuk tidak memilih juga satu pilihan? Jika ya, aku mahu memangkah kotak yang berkenaan.

ps : Rindu.

6 ulasan:

akirasuri berkata...

"www.hoore-hoore.pilihanraya.com"

boleh buat tajuk untuk sebuah karya. :)

Faaein Talip Roy berkata...

rindu untuk memangkah ke? hehe

Aku berkata...

aikk..??!!

nak jadi macam aku gak ke? keh keh keh

tasekM berkata...

aku suka n3 ko ni selepas ko dah lama tak hapdet kak...

sepa berkata...

kak Lily membida nombor WWW tak?

puding roti berkata...

tak pnh mengundi. tahun ni mak paksa mengundi sampai kena paksa tukar kad pengenalan sebab nk buat alamat kampung. bercupak2 kena bebel dgn mak sbb tak mahu mengundi T_T