Duit ini saya mahu guna untuk beli makanan kucing saya. Click Please!

30.9.11

Kacang Botol Makcik Rozie

                                                                 Sumber foto
 Ini kacang botol makcik Rozie yang 'segar'

Sumber : Chantiqs
Ini yang 'segar' di mata saya.

Cantik,segar atau apa-apa sahaja punya tafsiran yang berbeza. 

Dan,pekerja Makcik Rozie pun berkata "Nak segar petik dari pokok la kak!"
Membela majikannya. Nasib baik di situ tiada cili segar.

Nasib baik sungguh!

9 ulasan:

Makbonda berkata...

Ya cukup segar,Makbonda dapat rasa.

Di belakang rumah makbonda ada spesis kacang botol yang sangat panjang saiznya. Marilah datang.

so'od berkata...

tak baik aniaya orang. ish ish.

Hazirah Mustaffa Kamal berkata...

Saya tak faham peniaga yang tak reti hormat pelanggan.

mintak maaf pun dah cukup, kan.

Water Lily berkata...

Hazirah,
Makcik Rozie - kontraktor pembekal makanan bermasak asrama hehe..

So'od.
Memang selalu terinya sebab Makcik Rozie sgt petah bercakap. Politician dan orang bisnes wajib pandai cakap untuk memangkas hujah lawan ;p

Kak Has,
Nak gi petik kat rumah kak je lah yay!

sepa berkata...

kak,
kacang botol makcik rozie - kacang botol sesak napas...! :)

Water Lily berkata...

Sepa.

Sesak juga napes kak nak buat laporan. Kadang terpaksa bertegang urat dengan makcik Rozie tau hik!hik!hik!

:)

Anas Hasanah berkata...

amboii.. segarnya kacang botol makcik rozie tu. cer suruh dia makan kacang botol tu wat ulam. lalu ke tidak. hish org mcm ni pun ada. dia nak aje makan sedap. mentang2 nak bagi budak makan, tak kira dah sayur tu dah tak rupa sayur.

Water Lily berkata...

hahaha..Makcik Rozie semua ok. Bukan dia yang makan

Tak best la kerja akak ni. Kadang macam cari musuh je Anas.

Anas Hasanah berkata...

tapi kak, tak best pun itu la kerja kita. nk tak nak, kena ikhlaskan diri jugak sbb itu pun ibadah. cuma kadang2 persekitaran dan cara orang atasan yg kdg2 agak menjengkelkan. errmmm.. rindu pulak teringat tempat kerja lama.. sob3..